Τα Μαθηματικά της Α΄ Λυκείου (Άλγεβρα και Γεωμετρία) διαπραγματεύονται ένα μεγάλο πλήθος από έννοιες και προτάσεις οι οποίες καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος από τις σημαντικότερες έννοιες των μαθηματικών της Α΄ Λυκείου με μία ιδιαίτερη προσέγγιση.
Το λογισμικό Geogebra και οι δραστηριότητες που ακολουθούν επιτρέπουν στον διδάσκοντα να υποστηρίξει την διδασκαλία του και να την επεκτείνει σε θεματικές περιοχές οι οποίες φαίνονται ασύνδετες στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Αυτοί ήταν και οι δύο βασικοί στόχοι κατά τον σχεδιασμό και την συγγραφή των σεναρίων που ακολουθούν. Μέσα από το πλήθος και την ποικιλία των διδακτικών προτάσεων που ακολουθούν ο διδάσκων θα αναγνωρίσει δραστηριότητες οι οποίες αναφέρονται στην διδασκαλία των μαθηματικών όπως προβλέπει το αναλυτικό πρόγραμμα καθώς και σε διερεύνηση, λύση και επέκταση ασκήσεων του σχολικού βιβλίου. Συγχρόνως σε μία σειρά από δραστηριότητες θα του δοθεί η ευκαιρία να οδηγήσει τους μαθητές σε εναλλακτικές προσεγγίσεις σημαντικών θεμάτων οι οποίες δεν μπορούν να υλοποιηθούν με την χρήσης συμβατικών αναπαραστασιακών εργαλείων (μολύβι, χαρτί, πίνακας κ.λ.π). Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παραμετρική προσέγγιση του τριωνύμου με συντελεστές οι οποίοι μεταβάλλονται δυναμικά και επιτρέπουν μία ολιστική παρουσίαση και μελέτη των μορφών, των ιδιοτήτων και των εφαρμογών του.
Στον χώρο της Γεωμετρίας χρησιμοποιήθηκαν προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων, όπως οι ανακλάσεις που πραγματοποιούνται σε ένα παιγνίδι μπιλιάρδου ή η ολίσθηση μιας σκάλας σε έναν τοίχο.
Τέλος θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι ο σχεδιασμός δίνει την δυνατότητα στον διδάσκοντα να μετασχηματίσει τις περισσότερες από τις δραστηριότητες με βάση την προσωπική του διδακτική προοπτική.