Η χρήση του παρόντος λογισμικού στη διδασκαλία της Άλγεβρας της Α΄ Λυκείου έχει ως γενικό στόχο την οπτικοποίηση ορισμένων εννοιών και την γεωμετρική ερμηνεία προτάσεων της Άλγεβρας.
Αυτός άλλωστε είναι κι ο βασικός στόχος όταν σχεδιάζουμε δραστηριότητες Άλγεβρας με ένα λογισμικό που έχει γεωμετρικό και αναλυτικό προσανατολισμό, δηλαδή υποστηρίζει γεωμετρικά αντικείμενα και χρησιμοποιεί συντεταγμένες.
Οι δραστηριότητες που προτείνονται στην συνέχεια είναι ενδεικτικές και αναφέρονται τόσο σε βασικά θέματα όσο και σε διερευνητικές εργασίες.
Ο στόχος των δραστηριοτήτων είναι να υποστηρίξουν την διδασκαλία της Άλγεβρας σε επιλεγμένες θεματικές περιοχές. Η υποστήριξη αυτή ανάγεται στην δημιουργία εισαγωγικών δραστηριοτήτων για την διδασκαλία εννοιών της Άλγεβρας και προτάσεων και στην δημιουργία συνδέσεων μεταξύ τους.
Συγκεκριμένα έχουν σχεδιαστεί δραστηριότητες με τις οποίες ο μαθητής μπορεί να μελετήσει με δυναμικό τρόπο την συμπεριφορά της γραφικής παράστασης τριωνύμου, την γεωμετρική λύση εξισώσεων με απόλυτα, την υπερβολή και γενικά κάθε αλγεβρική παράσταση που μπορεί να παρασταθεί γεωμετρικά.
Η χρήση του παρόντος λογισμικού στη διδασκαλία της Γεωμετρία της Α΄ Λυκείου μπορεί να υποστηρίξει επιλεγμένα θέματα γεωμετρίας της Α΄ Λυκείου .
Οι δραστηριότητες που προτείνονται στην συνέχεια είναι ενδεικτικές και αναφέρονται τόσο σε βασικά θέματα όσο και σε διερευνητικές εργασίες.
Ο στόχος των δραστηριοτήτων είναι να υποστηρίξουν την διδασκαλία της Γεωμετρίας σε επιλεγμένες θεματικές περιοχές. Η υποστήριξη αυτή ανάγεται στην δημιουργία εισαγωγικών δραστηριοτήτων για την διδασκαλία γεωμετρικών εννοιών και προτάσεων και στην δημιουργία συνδέσεων μεταξύ τους.
Συγκεκριμένα έχουν σχεδιαστεί δραστηριότητες με τις οποίες ο μαθητής μπορεί να μελετήσει προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων και να αναδείξει τα μαθηματικά που είναι ενσωματωμένα σε αυτές. Η μπάλα ενός μπιλιάρδου, μία σκάλα που ολισθαίνει σε έναν τοίχο αποτελούν αφορμές να εμπλακούν οι μαθητές σε διαδικασίες μελέτης του μαθηματικού μοντέλου της κατάστασης και να συνδέσουν τα μαθηματικά με αυθεντικές πραγματικές καταστάσεις.